خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شاهین

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

کلاس ایروبیکم و با اینکه دو جلسه فقط ازش گذشته خیلی دوست دارم. انرژی زیادی بهم میده و حس خوبیم به مربی دارم


مثل بچه ها لحظه شماری میکردم برای رسیدن امروز و رفتنم سر کلاس!!

امروز البته کمی دیر رسیدم..ورزش با دمبل همراه بود و کمی سخت بود.. بعد از تموم شدن کلاس یه گپ کوتاه با مربی داشتم

وقتی روبروش ایستاده بودم خیلی احساس کوتولگی بهم داد در مقابلش :-( 

سهمیه قد منو کی گرفته؟؟؟؟؟


ظهر مشغول رنگ آمیزی موی ابجی جان بودم که از پنجره اتاق یه شاهین دیدم که نشسته بود روی سبدی که برای کبوترا گذاشتن!! هم خیلی قشنگ بود هم کمی ترسناک (به خاطر جثه ش) به محض اینکه بابا رو صدا کردم پرید و رفت


اینقدر خبر مرگ به هر شکل و وضعیتی شنیدیم که دیگه کسی از شنیدن چنین خبرایی متعجب نمیشه!! با خودم فکر میکردم اگر پایان اون دوره ای که ظاهرا منتظرشیم برسه چه وضعیتی پیش میاد؟؟؟؟؟ 


فردا قرار شده با استخریا 7صبح پارک وکیل آباد باشیم..منکه استقبال میکنم چون گذروندن یکی دوساعت با این جماعت خیلی راحت تر از گذروندن یه صبح تا عصره!


خبر از پیدا شدن چند مورد خونه...لعنت به شهرداری..لعنت به همه ی اونایی که در این کار شریک شدن تا فاتحه ی مناطق ویلایی نشین و بخونن

ما میتونستیم همینجارو بازسازی و محکم کارب کنیم و بمونیم .. حالا با هر عیب و ایرادی ک داره ولی حالا که همسایه بغلیمونم به خاطر ناراحتی اعصاب (جانباز اعصاب و روان و یک پا قطعه) داره میفروشه میره چاره ای جز رفتن از اینجا نداریم... لعنت بهشون که آسایش مارو گرفتن 


ادم خیلی باید بدشانس و بدبخت باشه که تو سن 32 سالگی در حالی مجرد بمونه که 5 تا داداش دائم کنترلش کنن کجا میره و با کی میره و هر دقیقه ازش گزارش بخوان و ... جالبه ک ب زنای خودشون جرات ندارن بگن بالا چشمت ابرویه!!!! 


پ.ن: کاملا مستقیم میگم حوصله صغری کبری چیدنم ندارم

حسن که جز گند زدن کاری نکرد بعیدم میدونم لااقل به خاطر اونهمه بدرفتاری و بداخلاقیای خودشو وزراش و دروعایی ک هنوزم تموم نشده رای بیاره!

موندم محمود با خودش چی فک کرده که دوباره سر و کلش پیدا شده؟؟؟؟؟ 

قالیباف چه جوری روش میشه بعد چند بار ک حتی رای نزدیک هم نیاورده باز خودشو بندازه وسط؟؟؟؟؟؟

اونا که پوششی میان از همه ضایع ترن! البته اعتماد به نفس بالاییم دارن!!!

خلاصه که در نهایت قراره یه تبم قوی ضد اعصاب بیان و خوووووب فاتحه اعصاب ملت و بخونن دست جمع!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
سپیدار

نظرات (۳)

یعنی میخواید بگید با قد کمتر از 165 مربی شنا شدید؟!
بحران قد و شوهر متاسفانه خیلی شایع شده...خیلی نگران نباش...الان اونایی هم که شوهر میکنن بعضیاشون دوباره برمیگردن خونه پدر و مادر....میدونم خیلی سخته و درک میکنم 

شهرداری میخواد بکوبه خونه تون رو؟ اتوبانی چیزی میخواد رد بشه از خونه تون؟
داداشای شما مگر با شما زندگی میکنن؟ خواستی بگو من با لهجه شیرین مشهدی ارشادشون کنم!

منکه فقط به سید محمد غرضی رای میدم.....خیلی باحاله.... 
 
پاسخ:
قد من خوبه بعصیا زیادی رشد کردن دیگه به من چه
والا من بحرانی نمیبینم! 
خیلی ممنون اینهمه درک دارین استاد
اصن شما خوندین تا حالا مطالبو؟؟؟؟ من که شک دارم!!!
گفتم تو منطقه ای که خونه ها همه ویلایی بودن اجازه آپارتمان سازی داده! الان یه 6طبقه روبرومونه تو خونه ماست کاملا بقیه ام اطراف!
من گفتم داداشای من؟؟ من 32 سالمه؟؟؟ اصلا مگه هر چی نوشتم منظور خودمم؟؟؟
ای خدااا

اره منم گاهی فکر میکنم کاش ب اون رای میدادیم
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۴۶ نرگس نورعلی وند
خدا کنه هیچکی صلاحیتش تائید نشه مخصوصا خود حسن روحانی با این همه تناقض گویی.
راستی ناراحت شدم بابت خونتون. ان شاءالله یک خونه بهتر بخرید.
پاسخ:
تایید که متاسفانه میشن... مردم بتید دیدشونو باز کنن و دنبال شعارای تو خالی نباشن!!

ممنون.انشاالله :)
رئیسی داماد علم الهدی است!!!
چه سلسله ای ان اینا دیگه:-\ 
پاسخ:
ولی اونایی که تو آستان قدس کار میکنن اکثرا ازش خیلی راضین.میگن خیلی بخور بخورارو قطع کرده!
علم الهدی گاهی وقتا معلوم نیست فازش چیه دقیقا!؟

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.