خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ماه دراز

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ

یه دستور پخت کیک بهم دادن و بنده هم پزیدمش عصری ولی به دلیل جلوگیری از هیجانات کاذب از گذاشتن عکس معذورم

ولی خیلی خوشگل و خوشمزه شد (-__-)

سوال اساسی: کی حقوق میدن؟؟؟؟ چقد فروردین طولانیه :/


**یکی اومد پی وی داشتم مخشو میزدم ولی راه به جایی نبرد -_-


سه شنبه رفتیم باغ داماد جان همسایه شون مرع و خروس داشت و یک عدد هاپو البته! از این دومی با اینکه بسیار بی آزار بود بسی میترسیدم! با مرغ و خروساش ولی رفیق شدم..فک کنم یه نون کامل و یه مشت برنج به اون سه فروند پرنده دادم! ولی خب نمیذاشتن نازشون کنم خیلی ترسو بودن 

برا هاپو خان هم دو سه تیکه پاچین دزدکی بردم و اخر سرم یه پلاستیک استخونارو بردم ولی چنان با هیجان به سمتم اومد ک پلاستیک و پرت کردم و پریدم عقب .خوب شد ک بسته بود وگرنه شاید منو خورده بود اونوقت الان اینجا مشغول قلم فرسایی نبودم :((

به هر حال طی این نصف روز پدر جان به این نتیجه رسید منو ببره تو یه روستا شوهر بده که هر روز به جای استخر پاشم گوسفندارو ببرم چرا و شیر بدوشم و تخم مرغ جمع کنم و به مرعا دون بدم... البته که منم موافقت کردم به شرطی که پسر خان باشه!


جاتون خالی تاب و سرسره ام داشت . سرسره شم مواج بود و بسی هیجان انگیز خیلی حال داد این قسمتش


فردا شبم عروسی دعوتیم با رفقا..میدونم چی بپوشم خخ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
سپیدار

نظرات (۲)

حسابى بهت خوش گذشت اونجورى که شما توصیف کردید جاى خفن خوبى رفتید 
عروسى با پسر خان بله باله
پاسخ:
طبیعت مخصوصا وقتی مال خودت باشه خوش میگذره.حالا اونقدم خفن نبود ولی خب خوب بود دیگه خداروشکر
پسر خان مرع و خروساش بیشترن فقط برا همین گفتم :دی
اوه ماى گاد 
یو لاو مرغ و خروس اند مرغ و خروس لاو یو
پاسخ:
اوه یس و همچنین ببعی :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.