خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تق!!

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷ ب.ظ

تا یکی دو روز پیش بشدت مصمم بودم برم موهامو بزنم در حد 3_4 سانت باقی بمونه از قدش

الان به عمق بی اعصابی و خستگی خودم پی میبرم!

هرچند تو این هوا و ابای کثیف و پر کلر فاتحه شونو خوندم. مخصوصا که دو روز پیش دو سه تار موهامو امتحان کردم و بعد از اندکی کشیده شدن.. تق!! و براحتی از هم جدا شدن و کش اومدن! خب این یعنی که تقریبا مردن شایدم دقیقا مردن و من به روم نمیارم!

به هر حال حالا یکم برگشتم به حال ارامش! البته یکم! در این حد که فعلا از فکر کوتاهی دراون حد بیرونم

و اما یک پشه خیلی عوضی که دیشب حسابی کبابم کرده بود یه ساعت پیش جلوی چشم خودم نشیت رو دستمو کند بعدم رو پام !! هرچی خواستم بکشمش نفهمیدم از کجا در میرفت! به توصیه مامی پوست خیار مالیدم فعلا نمیخاره زیاد 

همش یادم میاد که میگن پشه ها گروه خونی O خیلی دوس دارن وحشیا

گفتم وحشی یاد شاگردای ساعت آخرم که به زور تو پاچم رفت افتادم! وحشی مال یه دقیقه شونه!!! اصلا این رنج سنی همینجورین اکثرا.. حرف گوش نکن و زبون نفهم .. گلوم درد میکنه بسکه داد میزنم

دیروزم اون یکی استخر که جایگزین دوستم رفتم عینک 60 هزار تومنی مو دزدیدن :-(( خاک بر سرشون اینقد دزد شدن.. اینو 6 سال پیش این قیمت گرفتم الان معلوم نیس چقد شده تازه معلومم نیس با همون کیفیت :-(( هرچند جهت آرامش روح سرگردان خودم گفتم ..باز اینجوری خسارت بخوره بهتر از خسارت مثلا جانی یا قرقی گونه اس! الخیر و فی ما وقع :-{

ازون مدیره و کلاسی که گذاشته بود بگم!! کلی بهم زنگ زدن و منم جوابشونو ندادم و خود اقای مدیر فرمودن بگین فلانی با من تماس بگیره! هه!! 

بعد فهمیدم با این جواب ندادنم یه نفر کلی دعام کرده چون من نرفتم 3نفر دیگم نیومدن و سرناجیم که در جریان من بود گفته بوده من همیشه شب ساعت 10 به بعد گوشیمو جواب نمیدم و خاموشه.... خلاصش نتیجه اخلاقی اینکه همیشه بعد استخر گوشی رو سایلنت کنم و همچنان جواب تلفن و تلگرام و اس ام اس و هیچ کوفت و زهرماریو ندم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.