خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوباره رکورد فراموشی!

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴ ب.ظ
امروز انتخابیه تیم بود! هرچی خواستم مث سمی و نسرین از زیرش در برم نشد و دست آخر منو بهار رکورد دادیم.بهار خیلی استرسی بود و من طبق معمول خونسرد!
مثلا تخصصی من قورباغه اس خیر سرم!
ولی خب باید تو هر دو رشته ی کرال و قورباغه تست میدادن همه
با توجه به اینکه از پارسال بعد مسابقات که آذر ماه بود دیگه تمرین نداشتیم و فقط به صورت روتین روز در میون گاهی تنی به آب میزدیم برای خالی نبودن عریضه! و بهمن ماه هم آمادگی ناجی رو که دادیم دیگه رسما بوسیدیم گذاشتیم کنار تمریناتو و همینجور به شلپ شولوپ گذشت..بعدم یکماه برای عید نوروز و یکماه رمضان تعطیل بود! از اول تابستونم که تو این شلوغی کلاسا عمرا بشه وقت حتی 10 دقیقه شنا پیدا کرد!
با این تفاسیر رکورد 50 متر کرال و 46 ثانیه زدم و قورباغه هم 59 ثانیه!
خیلی گشتم رکوردای پارسالمو پیدا کنم و دیدم اینا بودن
- برای 50 متر کرال 49 ثانیه و 50 قورباغه هم بار اول 59 ثانیه
بعد از تمرین کرالمو یادم نیست چقدر شد ولی قورباغه شدم 51 ثانیه
که البته تو مسابقه یه سوتی خفنی دادم که باعث شد بزنم 54 ثانیه!
خلاصه که 9 ثانیه رکوردمو جا به جا کردم!!! اونم به چه افتضاحی
حالا از دوشنبه تمرینای تیمی مون شروع میشن و مث پارسال حسابی جونمون کنده میشه
البته که تمرین منظم و دوست دارم..حالا دارم دوست جان و راضی میکنم بیاد بعنوان همراهی که بریم یه مسافرتی حال کنیم.. پارسال خوش گذشت واقعا
امسال باید خیلی تمرین کنم مخصوصا از مهر به بعد برای آزمون ناجی درجه یک


رکورد اول 50متر کرال و 49 ثانیه - 50 قورباغه 59 ثانیه و 25 متر پروانه 29 ثانیه

برگرفته شده از khodenashenakhteh.blog.ir

رکورد اول 50متر کرال و 49 ثانیه - 50 قورباغه 59 ثانیه و 25 متر پروانه 29 ثانیه

برگرفته شده از khodenashenakhteh.blog.ir

رکورد اول 50متر کرال و 49 ثانیه - 50 قورباغه 59 ثانیه و 25 متر پروانه 29 ثانیه

برگرفته شده از khodenashenakhteh.blog.ir

رکورد اول 50متر کرال و 49 ثانیه - 50 قورباغه 59 ثانیه و 25 متر پروانه 29 ثانیه

برگرفته شده از khodenashenakhteh.blog.ir

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.