خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آلهههههه

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

به هر حال بخت همیشه به طور کامل با بشریت همراه نبوده و نیست!

یکشنبه هم اون قرار سومی بنده کنسل نشد ولی به جاش صبح بعد از پمپ بنزین و تعویض برف پاک کن قرقی جان رفتم کتابفروشی روبروی پارک و بعد از گشت و گذار ۴ تا کتاب خریدم که در اینده هر کدومو خوندم میذارم اینجا.البته نظر به حفظ حقوق ویراستاری فقط معرفی و یه خلاصه ازشون میذارم

الهی قربون جوجه خروسمون بشم جدیدا یاد گرفته بنده رو به وضوح صدا میزنه! حتی پای تلفن یا وقتایی که حسابی گل کاشته و مامانیش داره میره دم و دستگاهشو بشوره و زمانهایی که قراره حمامش کنه (از حمام و شستشو و تعویض کلا خوشش نمیاد) متوسل به ناله و زاری میشه و صدا میزنه " آلهههههههههه " 

وقتیم از در میاد تو یا من نیستم و یهو میام یه ریز داد میزنه " آلههههه آلههههه آلهههههه...."

بعد یهو زنگ میزنن به من و بچم از پشت خط میگه " سلام آلهههه . باشییییییین. در." یعنی سلام خاله با ماشین منو ببر ددر 

قبلا " نونه " بودم و حالا این ارتقای مقام به " آله" بسی دلنشینه! 

اگر تا حالا تجربه این حس و نداشتین امیدوارم که هر چه زودتر بدستش بیارین


از بس امروز فک زدم جهت تبلیغات استخر برا کلاسای عمومی صبح و مدرسه شنای عصر دهنم کف کرد! حالا نمیدونم ذلیل مرده ها چندتاشون قطعی میان؟! اگه نیان خیلی شیک ساعتا 2-3 ساعتی کم میشه و حقوقمونم بشدت تنزل پیدا میکنه 

به شاگردای مدرسم قول دادم جلسه آخر به خوبا جایزه بدم که حالا جلسه بعد جلسه اخر ترمشونه و فردا باید برم خرت و پرت پیدا کنم براشون. گرچه هنوز نمیدونم دقیقا چی بگیرم؟!


عصری تو یکی از کانالای تبلیغاتی یه شکری نوش جان کردم از یه نفر ک تدریس خط داشت دوتا سوال راجع به زمان و مکان و قیمت پرسیدم حالا مگه بیخیال میشد؟؟ از بس پیگیر بود میترسم دم بدم آمار بگیره. هرچند گفتم خیلی سرم شلوغه و خودم برنامم درس شد خبر میدم... آدم این روزا جرئت نمیکنه به کسی سلام کنه

خیلی دوست دارم کلاس خط برم.. صرف نظر از این موجودیکه خیلی گیر بود و البته مکانشم دور بود . اخرشم به این آرزومم میرسم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.