خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

طعم شیرین رذالت

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ
با گفتن یک " نه! " پی به ارزشتون پیش دیگران ببرید
این همیشه و همه جا صدق میکنه
حالا یا واقعا تصورشون اینه که شما اهمیتی ندارین یا اینکه اینطور وانمود میکنن تا کوچیکتون کنن یا دست کم خیلی به خودتون امیدوار و مطمئن نشین
در هر صورت وقتی گفتین " نه" ورق برمیگرده!
حالا من هم از این که گفتم نه و پاش وایسادم بسی حس خوشحالی دارم
حسابیم طرف لجش دراومده! میدونستم بهتر از من نداره با اینحال طور دیگه ای رفتار میکرد ولی حالا که گفتم نه حاضره کل تیم و کنسل کنه!
گاهی وقتا بدون ملاحظه ی دیگران بگین "نه" و محکم پاش وایسین! میبینین که چقدر معادله تغییر میکنه


پ.ن:
خانوم برا پسرش که تحصیلاتش زورکی دیپلم شده و زورکی رفته سرکار دنبال دختر میگرده! میگه پسرم خیلی حاج آقا شده! به خودش نمیرسه که جذاب نباشه و کسی به گناه نیافته!!! تو ماشینش همیشه رادیو موج معارفه! از راه میرسه سریع میره مسجد پای حرفای امام جماعت و فلان روزا میره حرم حلقه ی صالحین. گفته برام زن بگیرین که به گناه نیافتم.. خیلیم ساده است و گفته از تجملات و زرق و برق فلان خوشم نمیاد و خرج اضافی ممنوع و هرکی میخواد با من زندگی کنه باید ساده باشه.. مهریش کم باشه و ..... گاهیم میفرمایند که میخوام برم سوریه!! حالا همین مثلا حاج آقا شرط گذاشتن که کسیو پیدا کنین که قدش بلند باشه و چاقم نباشه بعلاوه همه انتظارات قبلی. تو دلم گفتم اون اگه واقعا آدم حسابی شده بود میخواست به قول خودش برای رضای خدا زن بگیره دیگه گیر به قد و وزن طرف نمیداد! حالا مادر جانشم که اتفاقا اونم خیلی حاج خانومه رو ظاهر خیلی حساسه و از یه منطقه از شهر به اون طرف کلا نمیره!!
مردم چقد با خودشون درگیرن؟؟!!
بی صبرانه منتظرم ببینم خدا چی میذاره تو کاسه ی این عتیقه ؟!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.