خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مطالب غنی!!

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

دوتا خبر فوتی یکی دیشب دایی دوستم یکیم صبح مامان دوست و همکارم! 

اولی تو یه تصادف وحشتناک تریلیش آتیش گرفته و سوخته و دومیم مریض بود و تو بیمارستان. خدا رحمتشون کنه

به این ترتیب برنامه های فردام که از سه شنبه منتقل شده بودن مالید کلا! اینجاست که میگن کار امروز و به فردا نندازین!

این یه درس!

درس دیگه اینکه از قسمت پاشویه استخر پریدم و میدونستم میافتم که نیافتادم!! ولی دستم به شدت کوبیده شد به دیوار و کبود و ورم و درد و این حرفا. به ندای درونتون توجه کنید!

این درس دوم!

من نرفتم مسابقه و صبح شنیدم اتوبوس تهران به همدانشون بین راه خراب شده و تادیر وقت علاف بودن. خوب شد نرفتم. راحت نه بگین و پاش وایسین بخصوص وقتی جریانو براتون روشن نمیکنن!

اینم درس سوم!

تمرینامو شروع کردم برا آزمون ناجی درجه یک. حالا معلوم نیست وقت بشه تو همین استخر یا نه.از همین حالا که بهش فکر میکنم استرس میگیرم. یک دوره باز آموزی مربیم باید برم که برا درجه دو بتونم شرکت کنم

درس چهارمی با خودتون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.