خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سرای دیگر

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ
نمیدونم راجع به کتاب "سرای دیگر" نوشته شهید دستغیب چیزی گفتم یا نه؟
یادم نمیاد..
کتاب بی نظیری بود. تفسیر سوره ی واقعه در بخشهای کوتاه
بشخصه معتقدم اینجور کتابهارو باید کش داد! یعنی خیلی آروم خوند تا مدتی طولانی مدام درگیرش باشی
مطالب خیلی خوبیم داشت که بعضی قسمتهاشو خلاصه نویسی کردم و بعد تصمیم گرفتم از این حرفای خوب برای خیرات امواتم استفاده کنم!
تایپ کردم و پرینت گرفتم و یه بسته بندی خرما با مغز گردو درست کردم و انتهای رمان مشکیش این کاغذارو گذاشتم گره زدم.. عکس العملها بماند...پشیمون نشدم! فکر میکنم همه چیز نباید ظاهری و برای رفع تکلیف باشه.. اینکه یه جعبه خرما بگیریم و پخش کنیم و مردم بخورن و گلاب به روتون یکی دو ساعت بعدم دفع بشه.. خب البته که به اموات میرسه ولی چرا همراه خوراک جسم، خوراک روح خیرات نکنیم؟
خوندن این کتاب امیدواری خاصی به آدم میده! امید به رحمتهای خاص خدا و اولیاش نسبت به بنده ها. چیزی که متاسفانه کمتر گفته میشه ولی نیاز زیادی بهش هست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.