خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سلام به اتفاقات عجیب و جدید زندگی من

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ


هنوز خودمم درست نمیدونم کجام و چیکار دارم میکنم

انگار یکی فقط هولم میده

شبا تا 1 و 2 خوابم نمیبره به رغم خستگی زیاد و صبحا قبل از 7 بیدارم!

فکر میکنم فکر میکنم فکر میکنم.... کتاب میخونم مینویسم نقشه میکشم و بعد پیشنهادای عجیب و غریبم دریافت میکنم!!

احتمالا اینام جزئی از روند کاره! باید انتخاب کنم. جالبه که آدم گاهی میدونه انتخابش اشتباست باز وسوسه میسه.. گاهیم تو رودرواسی میمونی

این من نیستم بلکه یک علامت سوال بزرگ جای من نشسته

اولش همه چیز سخته ولی رو روال که افتاد دیگه آسون میشه

انگار خبرای خوب منتظر منن نه برعکسش!

این وسط آدمای حقیر خودشونو زودتر نشون میدن و این واقعا عالیه که همه چیز به سمت تغییر داره پیش میره

دلم خیلی روشنه خیلیییییییی

منتظرم اولین اتفاق خوب ملموس، کاملا بیافته بعد بیام اینجا بگم

اولیش که بشه بعد دیگه شما میشید یک خالق!

خدایا شکرت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.