خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مهم های بی اهمیت

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ
قبلا به این موضوع فکر کرده بودم که چشمای قشنگی داره و گاهی حس میکردم یه چیز خاصی تو نگاهش هست که انگار خودش متوجه این موضوع هست و میخواد ب زبون بیارین!!
امروز این فکر و قویا از چشماش خوندم و بعد یکی از بچه ها بهم گفت برای اینکه تشویقش کنه به رژیم و لاغری بهش گفته چشمای تو از همه بچه ها قشنگتره و ... حیفه به اندامت نرسی!!!
حالا امیدوارم این تشویق نتیجه عکس نده و هدف عوض نشه

شاگردم که گفتم با دیدن عکسم زنگ زد حالمو بپرسه یادتونه؟ برام یه کتابم هدیه گرفته بود و خلاصه خیلی احوالپرسم بود و من همیشه یه حس بینابینی بهش داشتم ... تا اینکه دو هفته پیش بقدری اعصابمو خورد کرد که در نهایت تو تلفن و اس ام اس و تلگرام کلا بلاکش کردم!!
موضوع هم این بود که راجع به موضوعی که در موردش اطلاعات درستی نداشت دچار سوء تفاهم شده بود و میخواست منو براه راست هدایت کنه منم هرچی میگفتم اصلا نمیفهمید چی میگم و در نهایتا کارو یکسره کردم!! اینجاست که میگن از محبت بیش از حد آدما باید ترسید! یه جایی میترکوننتون

و امااااا این استاد خطمون نمیدونم فازش چیه!! البته فازو میشه فهمید منتهی نمیشه باهاش کنار اومد! که چرا یه چنین کسی که میدونه شاگرداش تلفنشو دارن تلگرامشم قطعا دارن! و به هر حال فرد شناخته شده ایه باید عکسای ۱۸+ بذاره؟؟؟ از وقتی دو سه بار عکساشو اون مدلی گذاشته دیگه رغبت نمیکنم برم پیشش. فکر میکنم آدم اگر حتی اونقدر هم شخصبت رشد یافته ای نداشته باشه باز برای حفظ پرستیژش لازمه بعضی کارارو انجام نده و بعضی افکار درونیشو به سایرین نشون نده!! 

داریم برنامه میریزیم با بر و بچ بریم دو سه روزی شمال. چقد خوش بگذره! فعلا اوکی اولیه از والدین اخذ شده.. میبینین تروخدا؟؟ دهه هفتاد و هشتادیا میرن دست جمعی سفرای خارج کشور اجازه ام نمیدونن چیه اصلا حالا ما برا یه شمال معمولی و سالم چقد شادیم

هرچی زمان بیشتر میگذره بیشتر به این نتیجه میرسم که ازدواج از طریق صد درصد سنتی و معرفی و خواستگاری معمولی احمقانه ترین روش ممکنه!! مخصوصا تو رنج سنی خودم. ب نظرم پسری که به ۳۶ - ۷ برسه و مادر و خواهر و کس و کارشو بفرسته براش دختر پیدا کنن موجود بی عرضیه که هنوز لایق داشتن یه زندگی مستقل نیست! 
والسلام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.