خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دگمه آن و آف لالا

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۵۹ ب.ظ

زیبایی شروع امروز در این بود که وقتی اومدم تو حیاط دیدم یک سر کوچولو از زیر یاکریممون اومده بیرون و داره نگاه میکنه اطرافو!! خیلی هیجانزده شدم

خدایا شکرت


یکی از آپشنایی که دارم فست شارژ بودنمه. وقتی خیلی خواب آلودم میگم 10 دقیقه دیگه بیدارم و بیدارهم میشم. تو استخر بارها بچه ها دیده بودن که من تو زمان استراحت که معمولا یک ربع میشد (گاهیم کمتر) میخوابم و میگفتن تو چطوری تو این سر صدا و رفت و آمد و این هوای بد اینجا میخوابی؟؟؟ 

حالا با تکنیکایی که تو اون کانال خاص یاد گرفتم خیلی بهترم شدم

امروز خیلی خواب آلو بودم و دستم ب کار نمیرفت.. دوست جان گفت تو ک سریع خوابت میبره و زودم پا میشی بخواب یکم! بالشت و گذاشتم و ساعت ۱۲:۱۱ دقیقه بود گفتم من ۱۲:۲۱ دقیقه بیدارم(۱۰ دقیقه) و دقیقا همینم شد.. گفت واقعا خوابیدی؟؟

وقتایی که خوابتون نمیبره از درون خودتون بیاین بیرون و از بالا به خودتون نگاه کنین! ببینید که دراز کشیدین اما خوابتون نمیبره! فقط نگاه کنین به خودتون از بالا بدون قضاوت!!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
سپیدار

خواب

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.