خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رنجهایی که یک مجرد میکشد

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ

یکی از مشکلات عدیده ی مجرد بودن و با والدین زندگی کردن اینه که از صبح سرکاری یا بیرونی خسته و هلاک میای خونه و در حالی که شدیدا احتیاج به سکوت و آرامش و استراحت داری میبینی مهمون تو خونه اس! خواهر یا برادرت با بچه ی پر سر و صداشون اونم سر زده.. و حتی در طول هفته چندین بار تکرار بشه... 

نمیدونم راه حل شما چیه ولی من به فکر اینم که یه خونه برای خودم دست و پا کنم


بعد از یکماه تجربه کار جدید و داغ کردن پشت دستم مبنی بر قبول چنین کارایی حالا شدیدا دلم سکوت و تنهایی میخواد و حقیقتا دارم ازش لذت میبرم

گرچه که دیروز خیلی خندیدیم ولی کمر درد و گردن درد ناشی از پشت میز نشستن طولانی هنوز رهام نکرده

فکر میکنم این یکماه برای درک بیش از پیش رنج مردم و بیکاری شونو و حتی کسب و کارایی که خودشون شروع کرده بودن و منجر به ورشکستگی شده بود لازم بود

همیشه میگفتم آدم از هنرش میتونه کار کنه ولی تا دلتون بخواد کسایی رو دیدم که بعد از یکسال پایان کار زده بودن و میگفتن فقط ضرر... تازه باید مالیاتم بدن!!

هرچند که به هر حال تنها یک عامل باعثش نمیشه

حالا منم دارم به کسب و کار خودم از زوایای دیگه ای نگاه میکنم و باید بگم چشمام بازتر شده


نا امید نشیم. همه چیزم که عوض بشه خدای هزاران سال قبل عوض نمیشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.