خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سلام کلر

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ب.ظ

خیلی وقت بود سر شیفت ننشسته بودم. هفته پیش و اینهفته جایگزین رفتم یه استخری ک قبلا توش کار میکردم

از گرما و بوی کلر حالت تهوع گرفتم... یادم اومد چقد تابستونا استخر نفرت انگیز میشه برای کار کردن.. کار ناجی و مربی چند برابر میشه اما درامدش نه چندان

فردا هم 4ساعت باید جای ی نفر برم

اینجوری کار کردن بهتره ب نظرم برا ناجی! چند ساعت در هفته اونم جایگزین... بخوای قبول میکنی و نخوای نه! هیچ اجباری تو کار نیست.. شاید همین که اجبار نیس یکم راحت ترش میکنه

یه چیز دیگم هست فکرمو درگیر کرده!! سه ماه اخیر تو هیچ زمینه ای کار درست نشد برام و درامد نداشتم! الان چند هفته اس یه نفرو از زندگیم بیرون کردم و مدام موقعیتای مختلف کاری دارم حالا هرچند جزئی یا کوتاه! 

اون موقع ام ک بود ب این موضوع فکر کرده بودم.. وجود یه آدم اشتباهی میتونه جلوی روزی شما رو بگیره!!؟؟ 

خدایا شکرت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.