خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بی مسئولیت بزرگ

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

دلم مسافرت میخواد! یه مسافرت طولانی با یه عالمه خوش گذرونی ساده اما با حال!

مثلا با دوستات باشی و با قطار بری.. مسافرخونه یا سوئیت درجه چند بگیریم و از صبح بلند شیم بریم به گشت و گذار . ظهر یه ساندویچ بخوریم و یه استراحت و دوباره عصر گردش.. و شبم یه شام سبک و حاضری..


صبح از باشگاه مستقیم رفتم استخر جایگزین دوستم.. تا یه ربع به 4 عصر بعد دیدم تا کلاسم یک ساعت و نیم زمانه برگشتم خونه.. جالبه ک جدیدا احساس گرسنگی نمیکنم اما همینکه شروع به خوردن میکنم میبینم دارم ضعف میکنم :| مثل امروز که تا ساعت 4 که نهار خوردم فقط آب خورده بودم و یه شیرینی ک بچه ها ساعت 3 اوردن . البته غیر از صبحانه که بخش جدایی ناپذیر زندگی منه

خوابیدم و یادم رفت زمان بذارم برا بیدار شدنم.. یهو مامان اومد گفت ساعت ۵:۱۵ نمیخوای بری؟؟ و چنان با شدت و استرس بیدار شدم که همچنان سردردم چون نیم ساعت بعدش باید تو آب میبودم! اونم یه مسیر دورتر از استخری ک صبح بودم.


بعضی وقتا شرایط سخت میشه چون یه نفر وظایفشو انجام نمیده! یه نفر که به دلایل واهی مسئولیت نمیپذیره و حق اعتراض هم به کسی نمیده! و اینجا شما میشین جور کش! میتونست همه چیز خیلی بهتر و راحت تر ازین باشه اگر اون یک نفر با بی تدبیری و خود خواهیش این حق و ازتون نمیگرفت... 


تو این خونه و این شرایط جدید حس آلیس در سرزمین عجایب و دارم!!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.