خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سیستم مجهز به خل یاب میباشد!

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ب.ظ

تو استخر دوتا آدم هری پیدا کردم مث خودم! 

واقعیتش اینه که دوتا خل و چل مث خودم پیدا کردم

حسابی میخندیم ..

خل بودن از نظر من که اصلا بد نیست خیلیم حال میده

من هرجا ازین پایه ها پیدا کنم بشدت استقبال میکنم

بخصوص تو این برهه که هرکی و میبینی داره میناله.. 

یادمه یبار اگه اشتباه نکنم چهارم یا پنجم ابتدایی بودم

یکیو پیدا کردم با خصوصیات اخلاقی خودم که خیلی باهم میخندیدیم

چند روز بعدش بود که یبار با هیجان اومدم و داشتم برای داداشم تعریف میکردم و گفتم یه دوست خل مث خودم پیدا کردم ! 

اینو با نهایت خوشحالی میگفتم و شاید واژه بهتری پیدا نکردم برای یه آدم شاد با سطح انرژی بالا... یادم نیست جز داداشم کسی دیگم اونجا بود یا نه ولی یادمه یه شکم سیر خندید و بعدم تا مدتها برا همه تعریف میکرد و همگی میخندیدن..

اون روزا البته بچه بودم و زود بهم بر میخورد.. ولی یاد گرفتم احساسات واقعیمو به زبون نیارم هیچ وقت و شاید شروعی بود برای جاگزین کردن واژه هایی که معانی نزدیک دارن اما واژه ی جایگزین خنثی تره و بعلارتی شروع خود سانسوری

ولی همچنان از دیدن امثال خودم تو جمع ها خوشحال میشم هرچند کمه خیلی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.