خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ربیع

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ

حلول ماه ربیع و شروع دوباره بزن و بکوب مبارک😃

من باید الان خواب میبودم😒

منتهی امروز بدلیل سر درد و عدم حال و حوصله برای کارام کلا بیکار بودم! دوتا هم قهوه خوردم 😐

اینه که الان با هدفون تو گوشم در خدمت شمام!


متن زیرو بخونید برای تنوع بد نیست

دختری

در کتابفروشی پدرش کار میکرد 

و دوست پسرش رو دید که به سمتش میاد

پدرش هم نزدیکش ایستاده بود


دختر به دوستش گفت:

آیا به‌خاطر گرفتنِ کتابی‌که نامش

" آیا پدر در خانه‌ هست"

از یورگ دنیل نویسندۀ آلمانی، آمده ‌یی؟


پسر گفت:

خیر! من به‌خاطر گرفتنِ کتابی به اسم

" کجا باید ببینمت"

از توماس مونیز نویسندۀ انگلیسی، آمده‌ام


دختر:

آن کتاب را ندارم، اما میتوانم کتابی‌ به نام

" زیرِ درختِان سیب"

از نویسندۀ آمریکایی، پاتریس اولفر را پیشنهاد کنم


پسر گفت:

خوب است؛ آیا میتوانی فردا کتابِ

" بعد از ۵ دقیقه تماس میگیرم"

از نویسندۀ بلژیکی، ژان برنار رابیاوری؟


دختر گفت:

بلی! با کمالِ مَیل، ضمنا توصیه میکنم کتاب

" هرگز تنها نمی ‌گذارمت"

از نویسندۀ فرانسوی میشل دنیل را بخوانى


پدر به دخترش گفت: این کتاب ها زیاد است، آیا همه‌اش را مطالعه خواهد کرد؟


دختر گفت:

بلی پدر، او جوانى با هوش و کوشاست


پدر گفت:

پس کتابِ

"من کودن نیستم"

از نویسندۀ هلندى فرانک مرتینیز را هم بخواند


و تو هم  بد نیست کتاب

"براى عروسی با پسر عمویت آماده شو"

از نویسندۀ روسی، موریس استانکویچ را حتما بخوانی.



نکته؛ مامان باباها تیزتر ازونین که فکر میکنید!! 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.