خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خوش نظر

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ب.ظ

خبر اینکه دو هفته اس بشدت دارم درس میخونم! از نشانه هاش هم گردن درد، کمر درد و زانو درد بهمراه اندکی اضافه وزن!

بله دیگه درس خوندن واسه کنکور همینه!! حالا کم کم دارم خودمو باهاش سازگار میکنم تا عوارضو به حداقل برسونم


خب درس سنجش و کلا یادم رفته و از دیشب ک رفتم تو کارش تا امروز ظهر افسرده شدم...درست میشه حالا اولشه!


آدمارو شاید بشه از زندگیتون بیرون کنید اما از ذهن و قلبتون حقیقتا نمیشه یا بسختی میشه! حالا مخصوصا که شما در این زمینه دارید شدیدا تلاش میکنید و اون آدمم متقابلا برای موندن بشدت تلاش میکنه!

دنیا عجیب نیست این ماییم که هنوز قواعدشو یاد نگرفتیم!

بشخصه فهمیدم که از هر چیزی فرار کنید یا بهش بی توجه باشید بیشتر به سمتتون گرایش داره و حرکت میکنه تا چیزهایی که شدیدا پی ش میدوید!!


چرا من همش فکر میکنم وقت کم دارم؟؟؟؟؟؟ حتی وقتیم کار خاصی نداشتم همین حس بود حالا هم ک دارم میخونم بیشتر... 


باید خندید و گذشت و درگیر هیچ چیز این دنیا نشد! بذارید هر چیزی خودش مسیرشو تو زندگیتون پیدا کنه و اگر موندنیه بمونه و اگر نیست بره... گاهی وقتا شما فقط باید بیننده باشید و بس!! چون کار دیگه ای ازتون ساخته نیست.. اما مهمه که چطور بیننده ای هستین. بیننده ی ارام و خوش نظر یا بیننده ی استرسی و بد بین؟؟

در هر دو صورت اونچه که بخواد بشه میشه پس اولی باشین که لااقل ضرری نداره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.