خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شوخی آماری

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ

آمار امروز 748 نفر تا الان!!!!!!

کی داره با من شوخی میکنه خودش بیاد بگه 😒


مریضای خفن قبل مردنشون حالشون کاملا خوب میشه

تو بلاگفا هم که بودیم قبل از انهدام بازدیدای روزانه بالای 100 تا میشد... بعد یهو ترکید هرچی نوشته بودیم به فنا رفت

حالا اینجام مدتیه آمارای بازدید نجومی شده!!

آیا شما هم؟؟

کی قرار منفجر بشه خدا میدونه😑


این من اون منی که باید باشه نیست!!!

در دوره ی سخت ترک علایقم هستم برای رسیدن به یک علاقه و هدف بزرگتر! 

حسم میگه همه چیز برای رسیدنم به این هدف مهیاست و همه چیز دارن منو میبرن تا برسونن به هدفم


به این فکر میکردم چی برام خیلی مهمه؟؟؟ تناسب اندام! تنها چیزی که به خاطرش درد بلند کردن دمبل و شنا رفتن و پلانک و تحمل میکنم... تو مدت درس خوندنم کمی تا قسمتی داره رو به زوال میره و این طبیعی ترین عارضه ی درس خوندنه


و یه چیزی!

دختر شاگروم بورسیه شده رفته آلمان برای دکتراش... اینن بگم که چندین سال قبل همینجا قبول شد و همه چیز ۱۰۰% اوکی بود و همه اساتید مطمئن و خوشحال... تا اینکه تو جلسه دفاع یه حاج آقایی یه سوال فقهی خفن و فوق تخصصی میپرسه اینم نمیتونه جواب بده رد میشه......... خدا از سر تقصیرات همه مون بگذره

میگفت اونجا اکثریت با دوچرخه تردد میکنن و هوا خیلی تمیز و عالیه

واقعا نمیشه ماهم با دوچرخه بریم و بیایم؟؟؟؟ 

نمیشه همه جای شهر مسیر دوچرخه سواری باشه؟؟؟؟

نمیشه به جای اینکه بگن خانوما نباید دوچرخه سوار شن بیان دوچرخه های مناسب برای خانوما تولید کنن؟؟؟؟ 

نمیشه هر خانومی رو فهمیدیم ورزشکاره نریم تو فاز ....؟؟؟ 

من دلم دوچرخه میخواد

پروژه بعدیم ایشالا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.