خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تجارب خاله قزی

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

به اون مرحله از زندگیم رسیدم که دوست دارم تجربیاتمو در اختیار جوونا بذارم :)))

بعضی وقتا خیلی خسته و بی حوصله میشم. نمیدونم دارم عقب میرم یا جلو!

واقعیتش اینه که درس خوندن افسردم میکنه :)))

ولی بعضی درساشو دوست دارم انصافا

دبشب داشتم عکسای دوربین و گوشی رو به هارد منتقل میکردم.. عکسای قبل تر و باز کردم.. عکسای 20 سالگیم - 22 سالگیم- تولد 24 سالگیم!!!

اون موفع فکر میکردم 30 سال خیلیه!!! حالا 32سالمه و باورم نمیشه از 24سایم اینهمه گذشته

خلاصه که هم دلم گرفت هم کلی به عکسام خندیدم

ادم وقتی دلش میگیره که اونجوری که میخواسته نگذشته وگرنه بزرگ شدن ناراحتی نداره

پست سرمو که دیگه نمیتونم عوض کنم.. بعد ازین اونجوری که دوست دارم و همیشه داشتم ادامه میدم (البته تا حدودی 😒 )

دیروز رفتم پارک بدوام. پارک وکیل اباد خیلی نزدیکه خلوتم هست.. خونه مون بودم افتاب بود اونجا برف میومد 😐 پارکم رفتم برف و بارون و بادو ... قاطی.. خیلیم سرد

منکه هندزفریمو گذاشتم تو گوشمو دویدم و گرم شدم. نیم ساعت دویدم و 150تا طناب زدم .. خیلی خوب بود

فقط نمیدونم تو اون سرما یه عده چه جوری نشسته بودن غذا میخوردن!!؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.