خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

منو کار عزیزم

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ

خداروشکر میکنم که عاشق کارمم

یکی از با ارزش ترین داشته هام

عاشق کلاسامم... عاشق شاگردام... عاشق یاد دادن... 

نمیخوام ناشکری کنم بابت داشته هام اما این یکی شاید تنها چیزیه که همچنان سرپا نگهم داشته


شهردار مشهد یه حرکتی زده..

چند روزه میبینم تو شهر پر شده از تابلوها و بنرهای لبخند..  تصویر صورت آدمایی که لبخند میزنن با جملات ساده روی هر کدوم... انصافا حرکت جالبیه.. شاید دیدن مردم دیگه اعصاب ندارن گفتن یکم فضا رو تلطیف کنیم 😂 


من همچنان همون موجودیم که 5صبح بیدار میشه صبحانه میخوره درس میخونه قهوه میخوره میره پارک میدوه طناب میزنه استخر میره... ساعت 10 شبم مبخوابه

دویدن یکی از آرزوهام شده بود که بهش رسیدم❤


همیشه مودب باشیم اما احمق نه!! نذاریم آدمای عوضی وارد زندگیمون بشن و بهمش بریزن.. خیلی راحت بیرونشون کنیم از دایره ی زندگیمون! کسی که حرمت شمارو نگه نمیداره.. میدونه از چی ناراحت میشین اما ادامه میده.. جایی تو زندگیتون نداره


خدایا شکرت💕

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.