خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

طبیعت گردی

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ب.ظ

به پیشنهاد یک دوست امروز با یه تور گردشگری رفتیم طبیعت گردی!!

کمی که از شهر خارج شدیم موزیک و رقص از تو ماشین شروع شد... مسیر پیاده روی تا اقامتگاه کوتاه بود.. اونجا باز تا رسیدن همون بساط... تا صبحونه... بعد صبحونه دوباره همون ... تا 11ظهر که رفتیم بیرون باز... یه ذره راه رفتیم و نشستیم یجا گیتار زدن و خوندن و خوردن... برگشتیم دوباره تو اقامتگاه همون برنانه بزن و برقص...

در واقع انگار فقط یه برنامه رقص مختلط بود و مابقی جزو حواشی!

جز من و دو سه نفر دبگه مابقی خانمها بشدت ارایش کرده بودن در حد مهمونی!

تیپا هم به ورزشکاری و پیاده روی خیلی نمیخورد!

حتی مناسب فصلم نبود..

بعضیا بیش از اندازه رفتاراشون جلف و زننده بود..

یا جفت بودن حالا چه در غالب ازدواج و چه دوستی یا دنبال سوژه!

نمیخوام بگم اصلا خوب نبود! به هر حال یه جاهایی خیلی خندیدیم

اما واقعا تنها چیزی که نبود طبیعت گردی بود

تازه این بهترینشونه! تورایی داریم که توش مشروب سرو میشه و کلا هر طرف سرتو بچرخونی باید یاالا بگی...

برای من خوبیش این بود که ساعاتی بکل از زندگی خودم کنده شدم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.