خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کششششک

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ب.ظ

یه طوری میگن فردا ولنتاینه انگار کنکوره مثلا

اینقدر مهم و فراگیره این قضیه

اونا ک روابط خاص دارن منتظر کادوان اونام که ندارن اه حسرت میکشن

منم که از هفت دولت آزاد اصلا برام مهم نبوده و نیست. اگرم اینقد بچه ها تو استخر نمیپرسیدن اصلا نمیفهمیدم!


نمیدونم چرا اینقدر بی حسو حالم.. انگار یکی دگمه استپ منو زده.. چیزی خوشحالم نمیکنه جز اینکه بدونم میام خونه کاملا تنهام. اصلا به این فکر نمیکنم کاش کسیو داشتم حالا چه در قالب دوستی چه ازدواج.. ولی فکر میکنم به اینکه کاش مستقلتر از الانم بودم

دوست ندارم زیاد حرف بزنم یا توضیح بدم یا به سوالا جواب بدم

و البته دوست داشتم یک دوست ( هم جنس ) پایه میداشتم با هم میرفتیم کوه و دشت و بیابون.. پیاده روی و ورزش و... کسی که مث خودم خوش خنده باشه.. راحت باشه.. یعنی هر کی بهم پیشنهاد اینجور چیزارو بده سریع قبول میکنم و گول میخورم:))) ( خانم البته ) اون شاگردم که منو برد تور خوب بود شاید بیشتر باهاش دوست شدم :)) 

ولی به هر حال آدم باید خودش برای خودش وقت بذاره

تا منتظر بشی یکی پیدا بشه که پایت باشه عمرت رفته

دلم میخواد تو خونه تنها باشم و هر روزم برم پیاده روی و گردش... این زندگی مورد نظر منه تا نظر عالیجنابان چی باشه!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.