خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

همشهری یاب

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

تو اینستا دنبال همشهریام میگشتم جهت تبلیغات..

نمیدونم تا حالا برا شماهم پیش اومده یا نه؟!

با خیل عظیمی از دهه 70 و 80 ایها روبرو شدم که فقط و فقط انگار کمبود توجه دارن!!

پر از پیجهایی که با تهدید فالور جمع میکنن و نهایتا دو سه تا عکس دارن یا اصلا ندارن هیچ پستی! و 2هزارتا فالور!!!

اکثریت اینا بودن

بعدش باز پیجهایی که عکس داشتن چه عکسایی!؟ 

راستی حرفای ناجور و رکیک باکلاسن؟؟؟؟ 

چقدرم که دیگه طبیعی شده متاسفانه بعضی واژه ها...

خلاصش کنم شاید از 100تا پیج 5تاش درست حسابی بود!

اصلا این نسل جدید طفلیا یه طورین .. تقصیریم ندارن.. 

بازم تو این سنا خیلی غیر عادی نیست. اصلا این کارا خاص همین سن و ساله.. این رفتارا وقتی خیلی عجیب میشه که تو 30 به بالاها ببینی!

هیچی دیگه تلاشم بی نتیجه موند بعد دو روز!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.