خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اتفاقات

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

خب الان که دارم براتون قلم فرسایی میکنم دانشگاه تشریف دارم و در انتظار کلاس بعدی و مغزم پر از اصطلاحات خارجکیه!

راجع به دوتا موضوع میخواستم بگم اگر یادم نره تا پایان نوشته!

اولی؛

به دلایلی هفته گذشته شدیدا بهم ریخته فکری و روحی و عصبی بودم و خودتونم دیدید وقتی یکیش پیش بیاد دیگه پشت سرهم میاد...

نتیجش اینکه فراموش کردم ساعت ۷شب باید استخر باشم و کلاس دارم

پای سیستم نشسته و با اخمای درهم مشغول فعالیت بودم ک اسم مدیرو روی تلفنم دیدم! بازم یادم نیومد. تازه میخواستم جواب ندم! گفتم چیکار داره با من این وقت روز؟؟؟

جواب دادم گفت کجایی مگه شیفت نداری و من خیلی قاطع گفتم خونه م و نه!! 

گفت ساعت ۷ کلاس داری شاگردات اومدن!!!!

یهو دوزاری افتاد و دیدم ساعت ۷:۲۰ است و گفتم خدا مرگم!!!

به هر حال ایشون متوجه فراموشی بنده و نرسیدنم شدن و گفتن یه کاریش میکنم و تماس قطع و به اعصاب خوردی بنده هم اضافه شد..‌

فرداش فهمیدم برای اینکه مشکلی برام پیش نیاد به شاگردا و همکارام گفتن من تصادف کردم!  و اونروز همه از تصادفم پرسیدن.. و من گفتم خیلی جزئی و مسخره بود و فقط معطل شدم... 

حالا فکر میکنید چه اتفاقی افتاد؟؟؟

بله روز بعد اولین تجربه تصادفم طی ۵سال رانندگیمو کسب کردم و بسیار هم جزئی و احمقانه بود!!

نتیجه گیری با شما

 

مورد دوم؛ بعد اون تصادف خیلی اعصابم خورد شد . چون سرعتم بسیار پایین بود ولی ترمز به موقع عمل نکرد و اتفاقیم نیافتاد حقیقتا.. صاحب ماشین کمی منو نصیحت کردن و منم عذرخواهی.. اما قبل سوار شدنشون من خم شدم گوشیمو بردارم که ترمز از زیر پام در رفت و اینبار کوبیده شد و رنگ سپر رفت و...

خیلی لجم گرفت.. خیییلیییی

و هی میگفتم چرا اخه؟؟؟؟

تا اینکه در جریانات فهمیدم بیشتر از یکساله که ماشینم بیمش تموم شده و اگر این تصادف اتفاق نمی افتاد حالا حالاها هم نمیفهمیدم...

بازم نتیجه گیری با شما :))

 

به هر حال الخیر و فی ما وقع

بماند که علاوه بر بیمه ۱میلیون هم جریمه شدم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.