خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بیرون از ماشین

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ

هیچ وقت فکر نمیکردم از درس خوندن اینهمه لذت ببرم!!

اونم من!!!

اونم این درسایی که اینهمه برام مبهم و سخت و ناشناخته بود از اول

واقعا انسان جونور عجیبیه در این پهنه ی خلقت!!

 

با اینکه میدونم چی دوست دارم و با چه کاری حالم خوبه اما گاهی فشارای اطراعیان نزدیک چنان منو به اشتباه میندازه که باز راه غلط میرم! بعدم خیلی زود پشیمون میشم!

این بیراهه رعتنتی وسط کار کلی ادمو از زندگی عقب میندازه

 

بعضی روزا با اتوبوس میرم بیرون. همینکه حرص رانندگیهای چهارپا گونه بعضیهارو نمیخورم کلی به آرامشم اضافه کرده بعلاوه اینکه تو شهر راه میرم.. وایمیستم تا چراغ قرمز بشه.. با خودم فایل گوش میدم.. آدمارو میبینم.. تو اتوبوس راحت میشینم تا برسم به مقصد.. غصه نبود پارکینگم نمیخورم.. انگار یکم وارد دنیای بیرون شدم

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.