خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوستانه

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دیگه کم کم دارم سبک و سیاقمو عوض میکنم

( یاد اون تبلیغ مزخرف افتادم که میگه باید سبک درس خوندنتو عوض کنی! یه یه یه)

خلاصه باز قصد کردم خودمو درست کنم. یعنی اصلاح به عقب! 

خط و خطوطم با همه باید روشن بشه! دیروز عصر هم یک نامه برای مامی جان نوشتم و همراه با آموزش ووردی که براش نوشته بودم گذاشتم روی میز.. تا الان که نتیجش خوب بوده ( بعد یک روز)

امشبم دوست جان پیشنهاد داد بریم بیرون و جاتون خالی رفتیم آس برگر مرغ سوخاری و سیب زمینی و قارچ خوردیم و من گرچه همه غذامو طبق معمول نتونستم بخورم و بیشترش موند اما کماکان حس زیاد خوردن دارم :( 

ولی کلا تصمیم گرفتیم هر از گاهی یه حالی به خودمون بدیم بریم گردش و تفریح و کافه منم ازین قولا زیاد میدم درست همون موقع ام میافتم تو سراشیبی سر شلوغیا مثل الان که نزدیک امتحانات پایان ترمه :))

گاهی وقتا یه چیزایی میشنوین که امیدوار کننده اس..

چی میشد منم ادم پررویی بودم؟؟؟ :/ زندگیم کلی عوض میشد..

حالا ببینم برنامه هامو اینهفته چقدر دنبال میکنم.. 

نمیدونم چرا همش فکر میکنم دیرم شده؟! مثل اون خرگوشه تو عالیس در سرزمین عجایب

فکرم خیلی پر و شلوغه برا همین درهم برهم مینویسم..

راستی چرا مردم یه نفر و که دائم مدل به مدل از خوشیاش تو اینستا عکس و فیلم میذاره و فخر میفروشه دنبال میکنن؟؟ بعضیارو حتی شنیدم به طرف فوشم میدنااااا دنیای عجیبیه

واقعا من کیم؟؟؟؟

 

راستی یه چیزی!

اینکه آدم منتظر واکنش از طرف کسی باشه که نه دیدش نه میشناستش نه چیزی ازش میدونه مال سن زیر ۲۵ ساله !!

ضمنا برای چنین کسی ایمیل هم نمیزنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.