خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ام اس

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۱۰ ب.ظ

نمیدونم به چه دلیلی یهو به موضوع بهبود بیماران ام اسی علاقه مند شدم و یه تحقیقات ابتدایی رو تو گوگلر اسکالر شروع کردم.. اهان یادم اومد در نتیجه مقالاتی که برای کلاس زبان باید جستجو میکردیم موضوعاتی دیدم ک به نظدم جذاب رسید و هی ادامه دادم تا رسید به ام اس

بعد برای همایشی که در پیشه استاد مقاله نویسی موضوع خواستن که من از همون استفاده کردم و ارتباطش دادم به اب درمانی و شنا و بعد هم برای امتحان رایانه بخش اولش نیاز به یه متن بود که بخشی از همونارو سرجمع کردم و ازمونهارو روش پیاده کردم و تحویل استاد دادم

به هر حال موضوع کماکان برام جذابه بخصوص که کار زیادی تو ایران براش انجام نشده

فکر میکنم بعضی اقشار به خاطر بیماریهای اینچنینی که دارن نیاز به توجه بیشتری دارن بخصوص در جامعه ما و بین خانمها که در حالت عادی هم خیلی به سلامت خودشون اهمیت نمیدن

یه قسمتی ازین یافته هامو در پیج اینستام منتشر کردم اگر تمایل داشتین میتونین ببینین zahra.alz18

گرچه که این بیماری پیش رونده است و اسیبی که وارد میشه به قسمتی از مغز و نخاع هست و مغز و نخاع هم قابلیت ترمیم خودشونو ندارن اما با این حال با ورزش میشه به این افراد خیلی کمک کرد و حتی میتونن شنا یاد بگیرن

در ادامه فیلمهایی از ورزش و شنای این افراد رو هم میذارم تا دیده و باور بشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.