خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بده بستانهای ۳۶۵ روزه

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ق.ظ

پارسالتون و چک کردین ببینین بده بستونتون با روزگار چه جوری بوده؟؟؟

برا امسال هدف گذاری کردین؟؟

من امشب اینکارارو کردم

حقیقتا سال پر از رنجی بود

چه به لحاظ اتفاقاتی ک در سطح کشوری افتا  چه اتفاقات شخصی.‌.

به هر حال هیچ چیز موندگار نیست

اهداف درونی من؛

خجالت و کم رویی رو بذارم کنار و هرجا لازم بود بگم نه! اگه نتونستم بلافاصله بگم جواب مثبت هم ندم و فرصت فکر بگیرم

به حسم اعتماد کنم چون معمولا اشتباه نمیکنه

و ارزشها و اعتقاداتم و هیچ وقت و به هیچ دلیلی زیر پام نذارم حتی یه ذره

 

اهداف فیزیکی تر؛

تقویت زبان انگلیسیم

مطالعه و تحقیق بیشتر در زمینه رشتم که حقیقتا عاشقشم

یادگیری پیانو

کوهنوردی

 

نوشتم که تو رو درواسی شماها یادم بمونه 

خدایاشکرت

راستی سال نو مبارک

شایدم بهتر باشه بگم تموم شدن سال کهنه مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.