خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

استاد پیگیر

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ق.ظ

سوال پرسیدم

یه چیزی ک شاید خیای ابتدایی بود اما من به خاطر بی ارتباط بودن رشتم و نگذروندن درس بیومکانیک بدن نمیدونیتم و نمیفهمیدمش

درسشم حقیقت چون سخت بود برا کنکور خیلی نخوندم تستم فک کنم یا تو کنکور کلا نزدم یا یکی دوتا زدم

به هر حال اول گفت بخون

گفتم خوندم ... گفت تو نت سرچ کن.. کردم

بعد دیگه یه عالم توضیح و مثال و چندتا هم ازم پرسید و گفت شکلشو بکش بفرست تا مطمئن شد قشنگ شیر فهم شدم ساعت ۱۱:۳۰ رفت

تازه گفت بازم سوالی داشتی بپرس (بهش گفتمم ک من بی ربطم )

واقعا استاد به این میگن

حلالش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.