خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بخوانید و بیاندیشید

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

رمان خوندن گرچه شرینی خاص خودشو داره اما برای من همون دوران قبل از ۲۴ -۵ سالگیم خوندن رمان جذاب بود . البته نه رمانهای مزخرف ایرانی!

بعد از اون دوران دلم میخواست رمان واقعی بخونم

" سینوهه " رو فک میکنم ۳بار خوندم و خیلی دوسش دارم

چند تا رمان دیگه با اسامی پادشاهای مصری خوندم ک همه واقعی بودن مثل رامسس و چندتایی هم از شاهزاده های یهودی و متاسفانه اسماشونم دیگه یادم نیست

رمانهای واقعی ک جذاب هم باشن خیلی کمن ولی ارزش خوندشون به اینه که هم سرگرم شدی هم وقتت خوب گذشته هم با یه فرهنگ دیگه اشنا شدی

بعد ازون مدتی کتابایی خوندم تو زمینه های خدا شناسی.. به دلیل خیلی از ابهامات و خب خوبم بودن همه شون

حالا هم مدتیه کتابای خود شناسی میخونم

اومدم پیشنهاد بدم اگر تصمیم گرفتید کتاب بخونید و به این نوع هم علاقه دارید چندتایی معرفی کنم که خیلی عالین ب نظرم

اول معجزه سپاسگذاری / نوشته راندا برن/ ترجمه نفیسه معتکف از همه بهتره

شفای زندگی/ لوئیز ال هی 

صبح جادویی / هال الرود

اثر مرکب / دارن هاردی

بنویس تا اتفاق بیافتد / هنریت ان کلاوسر

خدا هوای تو را دارد / گابریل برنستین / نفیسه معتکف

زود قضاوت نکن / گابریل بدنستین / نفیسه معتکف

عاشق ادم عوضی نشو / جان ون ایپ / نفیسه معتکف

از سر راه خودت کنار برو / نفیسه معتکف

چهار اثر / اسکاول شین

اینده ات را شکل بده / جسیکا ادامز / نفیسع معتکف

بیاندیشید و ثروتمند شوید / ناپلیون هیل

رهیافتی معنوی به کاهش وزن / مسیحا برزگر

 

همه اینها صرف نظر از عنوانشون یه نگرش جدید از وجودتون بهتون میدن از انسان از روابط از هستی و از خالق

کتاب آینده ات را شکل بده کلا متفاوته. چیز زیادی برای خوندن نیست . حتما راجع به تاباوی کائنات شنیدین اینم شبیه همونه منتهی مفصل تر. برای من که خیلی جذابه هر روز صبح راجع به یه موضوع خوبی ک میخوام اتفاق بیافته نقاشی میکشم یا تصویرشو میچسبونم داخل کتاب فکر میکنم خوشتون بیاد

والسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.