خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بال فرشته

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۱۴ ب.ظ

دستام درد میکرد

میخوابیدم و باز از درد بیدار میشدم و یکم مالششون میدادم

رفتم جلوی آینه دیدم شونه ی چپم داره میره بالاتر!

بعد دستامو بردم بالا .. داشتم تستای شانه نابرابر و ... انجام میداد

بدون تست هم واضح بود که یه شونم خیلی بالاتره!

بعدش دستم کوتاه شد و یهو دیدم یه بال رو شونه ام در اومد!!

منتظر بودم اون یکیم در بیاد

رفتم به مامان نشون بدم اما ندید بالمو گفت دستات مثل همه شونه هاتم یه اندازه اس

من اما سنگینی بالمو کاملا حس میکردم رو شونم..

 

از بس خوابیدم و نشستم زخم بستر میگیرم تا اخر ماه رمضون

چشمم آب نمیخوره استخرا باز بشن.. تنها جاییه که هیچ پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی رو نمیتونن توش پیاده کنن!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.