خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شبی یه تومن

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۴۸ ق.ظ

خب استاد جان امروز بعد کلاس آنلاینشون به ما گوشزد کردن که باید طوری درس بخونید که ازش درامد خوبی داشته باشید و فرمودن که طی فعالیت مجازیشون تو این رشته تنها و تنها شبی ۱تومن درامد دارن و منابع دیگه ایم البته دارن که چیزی حدود ماهانه ۵۰-۶۰ تومن درامدشونه "شایدم بیشتر"

ایشون و یه استاد دیگم داریم که هر دو شون از روزای اول مارو امیدوارانه و واقع گرایانه به کسب درامد از این رشته ترغیب و تشویق کردن و راه هاییم پیشنهاد دادن... اما به حال نیاز به اطلاعات بیشتری هست همچنان . به هر حال قضیه فروش جنس نیست بلکه خدماتیه که مستقیما با سلامت و جسم و روح افراد در ارتباطه..

خب این حرفا دو بعد داره اول اینکه به هر حال امیدوارانه است و تشویق کننده برای تلاش و دوم اینکه راه دراز در پیشه تا به اطلاعات و تجربه برسی...

به هر صورت برای هر هدفی باید تلاش کرد بخصوص که اون هدف براتون جذاب و دوست داشتنی هم باشه

رشتم برام واقعا جذابه.. مدتیه تو اینستاگرام اموخته هامو به اشتراک میذارم البته اون بخشهاییش که بیشتر به درد اقشار مختلف میخوره و طی فعالیتهای روزانه بکار میره..

دلم میخواست و میخواد که پیج دومم رو هم با همین مطالب پر کنم تا در صورت قطع اینستا یا به درد نخور شدنش مثل خیلی از شبکه های اجتماعی یا طبق معمول فیلتر شدنش مطالب و مطالعات و تحقیقاتم از بین نره

ولی با گوشی سخته و باید صبر کنم تا این مخابرات لعنتی بیاد سیم کشی تلفن و درست کنه و وای فا و استفاده از سیستم عزیز فراهم بشه

 

پ.ن؛ خیلی وقت بود موزیک گوش نداده بودم و الان در حین نوشتن دارم میگوشم و هی وسط نوشته هامم قر میاد سراغم باز میشینم ادامه میدم :)) دیگه از کسی که با صدای نقاره خونه حرم رقصیده (در کودکی البته) نباید خیلی انتظار داشت

یک پیشنهادم دارم براتون

آهنگ " زِ من یاد کنید " از " پرواز همای" میتونید از ملوبات داتلود کنید. خیلی قشنگه 

 

** آخر هفته ها برا من شبیه اول هفته هاست بسکه شلوغه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.