خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اساتید آلوده

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۵ ب.ظ

به استاد پیام میدی که سر فصل بده منبع معرفی کنه سایت و فیلم معرفی کنه... میپرسه مجردی یا متاهل؟ چند سالته؟ ورزش میکنی؟ بدنت توپه؟؟؟؟ بعدم تمرین بده بگه منم اینارو انجام میدم ببینیم کی زودتر فیت میشه!!! عکس بفرست برات تمرین بدم!!!!!!!

استیکر بوس و قلب بفرسته برات

درسم که هفته ای یکبار انلاین از سرش باز کنه!!! نه فیلمی نه رویه درستی درستی.... این بهترین استاد ما بود خیر سرمون که منتظر بودیم باهاش درس ارائه بدن!!!!!

فک کنم اوناییم ک ازش تعریف میکردن بابت همین کثافط کاریاش بوده نه چیز دیگه!

کسی بود که ما تصور میکردیم خیلی موفقه چون روند تحصیل و کارش از دبیرستان کاملا مشخص و منظم پیش رفته خیلی زود دکتراشو گرفته و عضو هیات علمی شده و الان با ۳۴ سال سن وضعیت کاری مالی و تحصیلی و پژوهشی خیلی خوبی داره

ولی متاسفانه از اخلاق جا مونده حسابی!!!

ظرفیت رسیدن به چیزایی که داره رو نداشته و نداره 

خب البته این حرفارو به من نزد و اگه من بودم با توجه به تجارب اخیرم اولا ک نمیذاشتم اینقد صمیمی بگیره چون بر خلاف تصورات قبلی و قلبی خودم که بر مبنای جنسیت افراد باهاشون رفتار نمیکردم و فکر میکردم اگه من کرم ندارم لزوما طرف مقابلم هم باید بفهمه و نداشته باشه! حالا میگم نه!! همه کرم دارن مگه اینکه خلافش ثابت بشه. در نتیجه کلا با همه سرسخت و جدی از همون اول تا اخر! ثانیا اگر هم چنین برخوردی داشت براحتی از کنارش نمیگذشتم..

خدایا هر جایگاه و هر چیزی که قراره بهمون بدی اول اول اول لطفا ظرفیتشو بده بعلاوه مقدار زیادی شعور درک جایگاه خودمون و بقیه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.