خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تغییر حال

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۴۸ ب.ظ

تو بدترین لحظات زندگی تنها چیزی که میتونه باعث آرامش بشه معنویاته

پیوستن به اصل وجود یعنی خدا

فقط و فقط با استغفار

بابت همه چیز.. تمام اشتباهاتی که خواسته و ناخواسته مرتکب شدیم.. تمام افکار پریشون و منفی.. همه کم کاریها.. بابت تمام مسائلی که میتونستیم به خدا بسپاریم و ازش دست بکشیم تا درست بشن اما اینکارو نکردیم

یه استعفاری هست به نام " استغفار ۷۰ بند امیرالمومنین" به نظر من بی نظیره

وقتی قلبا میخونی و به معانیش فکر میکنی حالتو عوض میکنه

اینو محمد افلاکی تو کانال تلگرامش داره

پیشنهاد میکنم حداقل یکبار ترجنه فارسیشو لااقل بخونید

بقول اقای افلاکی ما در تمام عمرمون کاری جز استغفار و شکرگزاری نداریم

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.