خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کار، شغل، درآمد

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵ ق.ظ

وقتی به هر دلیلی زندگیت به کارت گره بخوره تو شرایط بی کاری عصبی میشی!

منم بیشتر ساعتای زندگیمو استخر بودم و از اول مهرم دانشگاه اضافه شد خیلی کم تو خونه بودم

حالا خونه بودن یه مساله اس بیکاری مساله بعدیش!

بیکار که میگم نه اینکه تو خونه ول میگردمااا! نه ازین خبرا نیست. اگر کارای خودم (درس و ..‌) نباشه کارای خونه هست به هر حال

فکر میکنن به اینکه چرا من تو این سن در چنین شرایطی نباید برای خودم یک کار بهتر دست و پا میکردم؟

چرا تو این شرایط بیکار شدم!

چرا هنوز نتونستم مستقل بشم کاملا؟

و جوابش یک چیزه اونم اینکه مجبور نشدم!

اگر زودتر ازینها خودمو مجبور کرده بودم الان همچنان کار و درامدی داشتم برای خودم و ارتقاش میدادم

نه اینکه تازه فکر کنم تو این شرایط چطور باید منبع درامدی درست کرد؟!

تلاش کردم اما تلاشم اگاهانه نبوده و به هر حال محدود به زمان و مکان شده

در صورتیکه میتونست طور دیگه ای باشه..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.