خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آزمایش

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ق.ظ

خب دیگه وقتشه فکر و خیالات و شعارهارو به عمل تبدیل کنم

روی خودم امتحان میکنم برنامه های ورزشی و غذاییمو

دیروزم خونه خاله یک عدد کیس پیدا کردم که تصمیم گرفتم کمکش کنم

 

از استاده یه عالم سوال میپرسیدم جواب نمیداد!

دیروز نوشتم مشکلی هست که جواب سوالارو نمیدین؟؟؟

گفت اره گرفتارم :| اگه میتونین تماس بگیرین !!!!

تو دلم گفتم به همه جات خندیدی که من تماس بگیرم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.