خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پشت کار خانوم

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ق.ظ

یه کاریو که بخوام انجام بدم دیگه بیخیال نمیشم تا تموم بشه

مثل همین تغییر دکور اتاق که دو روز و نیم هیییچ کاری انجام ندادم جز همینو!

حتی حمام و مسواکم قطع شد :))‌ در این حد متعهدم به تمام کردن کار!

دنبال کتابخونه و کمد کوچیگ و جمع جور میگشتم یه سری به دیوار زدم ... اونجا هم که همه چی هست..‌ ولی هرکار میکنم دلم نمیخواد جنس دست دوم بگیرم

خودمم یه سری خرت و پرت دارم که میخوام بفروشم مثل مودم و دی وی دی کامپیوتر و پرده های اتاقا مال خونه قبلی، لباس و... 

 

قبل از این جریانات دوره های مربیگری فیتنس و ایروبیک برگزار شد و منم که همیشه خدا مردد اشتباه کردم و نرفتم.. حالا میبینم چقدر به دردم میخورد!

ادم تا چیزی رو از دست نده متوجه ارزشش نمیشه دیگه الانم همینه فرصتایی ک از دست دادم هی جلو چشام رژه میرن

 

من یه تغییر اساسی کردم.. این تغییر و خیلی دوس ت دارم و کاش خیلی زودتر ازینا اتفاق افتاده بود! اما این تغییر در ازای تجربه ای بدست اومد که واسم گرون تموم شد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.