خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روز من

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۷ ق.ظ

بعضیا هم یه جوری روز دختر و بهت تبریک میگن و میگن ایشالا سال بعد روز زن و بهت تبربک بگیم !!!!!!!!! انگار با یه ادم ناقص طرفن که امیدوارن سال بعد مثلا یک دست یا یک پا در بیاره

ینی تبریکا دیگه داره معنی فحش میگیره :))

نکنین این کاراروووو

بخدا شوهر کردن افتخار نیست و شما بالای قله نیستین الان!!

همون طور که مجرد بودن نیست

انتخابه! انتخاب مسیر زندگی!!

حالا یه عده ام این وسط یه جوری با سوز و گداز از بدبختی دختر بودن میگن و اسارتی که مردا براشون فراهم کردن!!! یادشون رفته یه زمانی افتخارشون این بود که هر روز چند تا خواستگار بیاد و کل دغدغه زندگیشون و هدف و اینده و همه چیشون خلاصه شده بود تو عروس شدن و اومدن اسم یه مرد تو شناسنامه شون

دوس دارم برم بهشون بگم کجا آتیش گرفته ؟؟؟ :)) 

چقدر همه چیز خنده داره...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.