خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اِی سی اِلِ پاره!

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ب.ظ

از صبح تا الان دارم سرچ ACL میکنم

البته یه هفته اس درگیرشم منتهی امروز دیگه عزممو جزم کردم همه شو پیدا کنم

پروژه بازتوانیمونه

شکل ACL شدم

ینی دیگه حالت تهوع گرفتم بهش

آیا میدونید ACL کجاتونه؟ چیکار میکنه؟ چرا پاره میشه؟ چه جوری خوب میشه؟؟

یه رباط صلیبی جلوی زانویه وقتی از یه پاتون زیادی کار بکشین پاره میشه مثلا تو ورزشایی که رو یک پا زیاد مکث دارین و پای تکیه است اون پای تکیه ای سی الش به فنا میره

بعد باید جراحی کنین بعد برین فیزیوتراپی بعدش بیاین پیش من توانبخشیش کنن که دیگه پاره نشه دردم نگیره ؛)

 

اپارتمان مزخرفترین نوع خونه اس. چرا؟؟ چون ما مثلا!!! ادما!! فرهنگشو نداریم!

اگه داشتیم الان همسایه طبقه ۱ما این وقت شب کامیون اسباباشو نمیاورد!

زنگ نمیزد ک من ریموت ندارم درو باز کنین اسباب اوردم!! و وقتی مامی میگه من نمیشناسمتون میگه خیلی خب با زنجیر درو باز میکنم :|

ما علاوه بر اینوه فرهنگشو نداریم هییییچ قانونی هم نداریم که از رفتارهای باغ وحش گونه بعضی افراد جلوگیری کنه

تازه اینجا خیر سرمون منطقه خوب شهره... خیلی ادعای با کلاسیشون و بالاشهریشون میشه همه... هی هی هی

خدایا امشب خودت خواب و به چمای ما بیار به موقع

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.