خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

امتحان سوم

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۶ ب.ظ

درسامو دوست دارم. البته درسایی که بشه در عمل استفاده کرد. مثل همین پروتکل توانبخشی که نوشتنش درست ۱۰ روز طول کشید و تو این ۱۰ روز من فقط صبح ها ساعت ۶ پیادخ روی داشتم و یبارم عصر. میدونستم در حد خیلی کمتر ازین هم نمره مو میگیرم و الانم گرچه کمتر از ۲۰ حقم نیست اما بازم نمره ش اونقدری اهمیت نداره چون با علاقه انجامش دادم و هر کاری میتونستم براش کردم

حداقل ۱۰ تا مقاله کاربردی و بروز انگلیسی خوندم و یه عالم منابع دیگه و کلیم چیزی یاد گرفتم

الان یکی بهم بگه ای سی ال زانوم پاره شده میدونم ساز و کار طولانی در پیش داره...

ولی درسای نظری کلا افسردم میکنه. مثل نوشتن پروپوزال اونم بهد از طی یک کلاس مجازی که تو هر جلسش کلا یک ربع از حرفای استاد مفید بود حقیقتا و ا نارو هم از رو میخوند! ینی چیز خاصی یادمون نداد.‌.. همه کلاس به پرت و پلا گویی و وقت تلف کنی گذشت.. ولی خب به هرحال افسرده و خسته بشم یا نه باید بشینم انجامش بدم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.