خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک سوال مردونه

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ق.ظ

چرا آقایون اهمیت هدیه دادن و درک نمیکنن؟؟؟؟

جدی فازتون چیه؟؟؟

نگین همسر/دوست من براش مهم نیست و اهمیت نمیده و میدونه دوسش دارم و ....

من با اطمینان کامل بهتون میگم که برای همه مهمه!!!

و همه از اینکه نزدیکترین آدم زندگیشون ( به خیال خودشون البته!) این دو تا تاریخ و فراموش کنه یا حتی یادشم باشه اما هدیه نگیره یا ناراحت میشن

اما به دلایل مختلف شخصیتی همه عنوانش نمیکنن

طرف مقابل شما هرچقدرم از نظر مالی تامین باشه باز هدیه ای که از شما میگیره یه حال دیگه ای داره!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.