خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جُغدِ مهربون

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳ ق.ظ

خیلی نرم جای خواب و بیداریم داره عوض میشه

صبحا ۶ بیدارم یه روز با مامی پیاده روی روز دیگش با مامی دویدن و طناب

ینی بعد یک ساعت از هر کدوم باید خوابت پریده باشه!

من میام خونه صبونه میخورم خواب منو در بر میگیره -_-

دلم رمان میخواد ولی اینقدر بی جنبه ام اگه بگیرم باز دو شب کلا میشینم میخونم تا تموم شه

در واقع باید بگم میخورم :/

کاش زودتر امتحانا و پروژه های مزخرف تموم بشن. این ترمم شده مث کابوسای بی پایان هی کش میاد!

اهنگ خوب پیخوام!

فلشپو ناچار شدم تخلیه کنم.. حالا یه سری اهنگ ریختم بیشترش سنتی.. تعدادشونم کلا کم.. اهنگای قشنگ قمیشی یادم نیس فقط ۲-۳ تاشو ریختم اگه اهنگ خوب بلدین بگین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.