خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

استقلال خونگی

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۰ ب.ظ

هنوز که هنوزه مادر عزیز من و ایضا پدرم و احتمالا خیلی از پدر و نادرهای دیگه معتقدن یک دختر نباید خونه مجردی داشته باشه و تا قبل از ازدواج نباید مستقل زندگی کنه چرا که جامعه امن نیست!!!

خب مادر من مگه در خونه من قرار نیست قفل و کلید داشته باشه و بسته باشه؟؟؟

واقعیت اینه که قطعا اونا فکر میکنن ما نمیتونیم از خودمون مراقبت کنیم و در برابر نفس مرعوب میشیم و چون کسیم بالای سرمون نیست قطعا مرتکب خطا میشیم!!!

و این میشه که من ۳۳ ساله باید کنار پدر و مادر ۶۰ سالم زندگی کنم مسائل زندگیشونو حل و فصل کنم برای هر چیزی و هرکاری اجازه رسمی یا دست کم اطلاع رسانی کامل اعمال بشه ضمن اینکه اختلافات و دعواهای سر پیری شونم که بسی شدید هست رو تحمل کنم و اخرشم هیچی نگم که بی احترامی ب مقام پدر و مادر نشه چرا که در این سن بسیار حساس تشریف دارن!

و متعاقبا اعصابم نباید بهم بریزه، اعتراض نباید بکنم چون اونا بعد ۶۰ سال عوض نمیشن دیگه !!! اگرم مرتکب اشتباهی بشم بعد از روزها و هفته ها و ماها توبه کردن شاید که کمی از جلوی چشماشون بره کنار

و خب فعلا کاری نمیشه کرد جز صبررررررر

اینبار واقعا دلم میخواد ازون صبرایی باشه که بعدش لپ لپ بشکنه و زندگی جدید من تحت مدیریت مستقیم خودم ازش بزنه بیرون

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.