خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فریتین

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

نمیدونم من خوابم میاد که میام طرف تخت و بعدش افقی میشم یا تخت خاصیتش اینه که آدمو خواب میکنه؟

شاعر هم طی سوالی میفرماید؛

من تو را بر شانه هایم میکشم؟ / یا تو میخوانی به گیسویت مرا؟

یه ذره " فریتین" ببین با آدم چیکار میکنه؟!

چندتا دونش کم میشه کل سلولات خمیازه میکشن

قرص و دارو هم که کاری از پیش نبرد یحتمل باز باید بریم سراغ داروهای سنتی!

 

از وقتی این درسای حرکت شناسی و آناتومی فانکشنال و آسیب و پاسچر و ماسچر و میخونم تمام آدما رو تو خیابون زیر نظر دارم !

این لگن سمت راستش پایینه.. این مچ پاهاش پرونیشن داره ... این لگنش تیلت قدامی داره... ایین زانوهاش هایپر شده.. این پا پرانتزیه........ اصلا دست خودم نیست دیگه نمیتونم آدمارو معمولی ببینم :))

ولی اینایی که شکمای خیلی بزرگی دارن خودشون ناراحت نیستن واقعا؟؟؟ 

مشکلات اینا از همه بیشتره 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.