خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کاش یک احمق بودم

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲ ب.ظ

دارم به یقین صد درصد میرسم که " نابرده رنج گنج میسر نمیشود" تنها یک دروغ و سرگمی بوده که برای ما ساختن از کودکی تا الان

به همون میزانی که تنبل، دو دره باز، کم هوش باشید موفقیتتون بیشتر خواهد شد

و اابته یه فاکتور دیگشم زبونه اینکه تا چه حد بتونی دروغ بگی و ( عدرخواهم) ل.ا.س بزنی هم خییییلی مهمه

بعضی وقتا میگم کاش پام دوباره به دانشگاه باز نمیشد

۱۰ سال پیش اعتراف میکنم اونقدری درس نمیخوندم نمراتم متوسط بود توقعیم از رشته مزخرفی که توش عمرمو هدر دادم نداشتم

اون زمان که در سن ۱۹ سالگی رفتم دانشگاه ۳ چیز برام اولویت داشت

۱- فرار از ازدواج

۲- بگن لیسانس داره و از بقیه عقب نمونده باشم!

۳- دانشگاه فردوسی قبول شدم که به اندازه کافی دهن پر کن هست

البته که دلم میخواست بدنبالش شغل خوب و مرتبطی هم داشته باشم اما ته دلم میدونستم از اون رشته و اون درسا بیزارم و چون سیستم آموزشی مزخرفمونم قبول نداشتم دلم نمیخواست جزیی از این قالب باشم

وقتی بعد از ۹ سال به تصمیم قطعی درس خوندن رسیدم اولین دلیلش شغلم بود.. دیدم دارم شغلمو به دلیل تحصیلات نامرتبطم از دست میدم و علاقم بقدری به ورزش و کار تو این زمینه بخصوص رشته خودم زیاد بود که هیچ کار دیگه ای رو نه دوست نداشتم نه فکر میکردم و تصمیم گرفتم درس بخونم تا بتونم حفظش کنم

بعدها که شروع به خوندن برای کنکور گرم بشدت به درسهام علاقه مند شدم

وقتی وارد دانشگاه شدم اوایلش خیلی گنگ و گیج بودم و کم کم دیدم چقدر دوست دارم این درسارو و برغم سخت بودنشون حقیقتا تلاش کردم

اما تو این دو ترم فهمیدم تلاش اصلا مهم نیست! یادگیری مهم نیست! حتی انجام یک پروژه امتحانی بشکل عالی هم مهم نیست!! 

باید بلد باشی با اساتید ل.ا.س بزنی سر کلاسا پرت و پلا بگی و بخندی و بخندونیشون حتی ملاحظه ادب و تربیت هم اهمیتی نداره! سوالای الکی بپرس چه سر کلاس حضوری و مجازی چه تو پی وی!!

پر رو باشی تیپ و قیافت جذاب باشه و یه زبون درازم داشته باشی برای جواب دادن به هر مهملی یا ازونطرف مظلوم نمایی و گریه های دروغی و بچه بازی!

کلا باید یه احمق خودتو نشون بدی که چیزی نمیفهمی!

بمحض اینکه بدونن قراره یادبگیری و پیگیر باشی به هر شکلی جلوت وایمیستن

اخر ترمم مهم نیست برگه امتحانی یا پروزه تو چیکار کردی؟ با سر و صدا با ناز و ادا یا التماس و گریه بالاترین نمره رو بگیر 

جدا ناامیدم! نمیدونم چرا اینقدر تلاش میکنم وقتی قرار نیست هیچ نتیجه ای داشته باشه

وقتی قراره جای من یه ادم بی سواد ( سواد تخصصی) که همه جاشو عمل و تزریق کرده و ... بیاد سر کار و بره بالا.. و آدما رو بیمار و دردمند کنه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.