خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نرمه شیشه

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ب.ظ

از تصمیماتی که در رابطه به سوزوندن دیگران میگیرم و اجراش میکنم میفهمم که هنوز خورده شیشه تو وجودم هست.. باید رو این بخشم کار کنم.. واقعیتش خیلی وقت بود آفش کرده بودم ولی دوباره بیدار شد یعنی بیدارش کردن!

شما اگر از استادتون سوال بپرسین ببینه و جواب نده عکس العمل و فکرتون چیه؟خب از نظر من آدم کم شعوریه. یا میتونه کلا سوال پرسیدن و منع کنه یا اگه وقت نداره بگه فعلا فرصت ندارم تا مثلا فلان موقع.. بالاخره ماهم بچه مدرسه ای نیستیم! حالا ما که از خجالت ایشون در میایم به هر حال..

 

** وقتی ببینین یکی داره اشتباه میکنه و از شما هم کمک و راهنمایی نمیخواد چیکار میکنید؟؟

من بشخصه به این نتیجه رسیدم تا کسی کمک نخواست کمکش نکنید مگه اینکه حس کزدیت بدلایلی مثلا روش نمیشه.. حالا البته اینجا قضیش فرق میکنه.. مثلا طرف میافته تو یه وادی اشتباه.. اگر فکر میکنید با حرف و نصیحت و زور میشه کسی رو از اشتباهش منصرف کنید در اشتباهید چون نهایتا اون دیگه در موردش به شما نمیگه اما انجامش میده.. ادم تا خودش عمیقا به چیزی نرسه قلبا نمیپذیرتش و چیزیو ک قلبا نپذیری نتایج خوبیم نخواهد داشت و یه جایی بالاخره سر میخوره و میر۶

درسته بعضی اشتباها خیلی تلخن و گرون تموم میشن اما اگر حواست جمع باشه و واقع بین باشی درسایی ازشون میگیری که هیچ جوره دیگه نمیتونستی  و از خطرات بزرگتریم نجاتت میدن

نهایتا اگه با اون ادم خیلی راحت باشم تجربه تلخ خودمو بدون اشاره و کنایه میگم بهش و معتقدم " در خانه اگر کس است یک حرف بس است" اونم فقط یکبار

هیچ چیز بزور نمیشه اگرم بشه خوب نمیشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.