خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

علم بدتر است یا ثروت بهتر؟

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۱۰ ب.ظ

خبرنگار رادیو : سلام پسر گلم حالت خوبه؟

پسر بچه: سلام بله ممنونم

+  ماسکت کو؟

_ ما اومدیم پارک بازی کنیم چون هوای آزاد بود گفتیم ماسک لازم نیست دیگه!!!!!

+ o.0

_  :)

+ ...

_ ...

+ به نظرت علم بهتره یا ثروت؟

_ علم خیلی بهتره چون....(شِر و وِرهایی که خودشم معنیشونو نمیدونه رو تَف میده)

من  :/

+ افرین به تو پسر باهوش و فهمیده

_ D:

من  :|

+ مامامت کجاست؟

_ اونجا

+ خانم بهتون تبریک میگم به خاطر داشتن چنین پسر عاقلی!!!!

_ D:

مامان بچه @__@

من کانال رادیو رو عوض میکنم...

تاریخ این مصاحبه احمقانه هم همین امروز ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت حدود ۹:۳۰ صبح

نمیدونم این سوال مزخرف تا کی و برای چند نسل بعد همچنان بدون فهم و محتوا ادامه خواهد یافت

البته که با وجود کوری جون (کرونا) بعیده نسلی باقی بمونه

 

یکی از بیخود ترین و بی فکر ترین کارایی که جدیدا باز زیاد میبینم خانومایی هستن که از طرف انتشارات کیفشونو پر کتاب میکنن در حونه های مردم و میزنن که کتاب بفروشن!

اکثرشونم کتابای مزخرفی دارن

هدف از این طرح شاید بالا بردن سطح مطالعه و دانش عمومی و فرهنگ مطالعه بوده ولی واقعا جواب داده تا الان؟؟؟

منکه هیچ وقت ازشون خرید نمیکنم حتی نمیرم ببینم چی میگن. در سالهای پیش البته زمانی ک فک کنم ایفون نداشتیم و با صدای زنگ باید چهار نعل میدویدیم دم در مامان رفته بود و دلش سوخته بود دوتا کتاب مزخرف خریده بود یکیشم اشپزی بود ک هیچ وقتم استفاده نشد

امروزم ک ساعت ۱:۳۰ ظهر یکی زنگ شمالی رو زد و یکیشونم زنگ جنوبی و منو مامی رو ک با خستگی تازه چشامون گرم شده بود از خواب پروند نزدیک بود دعواش کنم گفتم دیگه زنگ نزنین کتلب نمیخوام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.