خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دست

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲ ب.ظ

کشتن ما رو از بس روز چپ دستا رو تبریک گفتن

از بس این دانشمندان یگانه ی عالم هستی رو ستودند

بابا خوش به حالتون که اون دستتو به قلبتون نزدیکتره 

والا بعضیامونم به چه چیزایی افتخار میکنیماا

ماه تولد مثلا. اصن همه سلطانن.. همه خاصن همه تکن 

بیخود نیس کرونا میگیریم 

حالا امشب شهاب باران بود کی میدونست؟؟ هیچ کی

دلم کویر میخواد :( دلم میخواد یه همچین شبی تو کویر باشم در حالیکه دراز کشیدم و پتو رو دورم پیچیدم شهابا همینجور بریزن :( بعد تو ستاره ها غرق بشم :( 

میخواستم به عادت هر شب برم پیاده روی مامان گیر داد منم میام

گفتم پس بیا بریم گل محمد کفش بگیریم

کفش و گرفتیم ( الان یادم اومد برگه های قرعه کشی و ریختم دور 😑 ) بعد رفتیم طرقبه نماز بخونیم ( ریااااا ) چون جا نبود بازار بعثت پارک کردیم.. بعد رفتیم پیش فامیل نزدیک که اونجا کاسبی داره و طبق قرار قبلی به مامان اینا پیشنهاد داد برا من انگشتر فیروزه بگیرن :)) البته این قرار قبلی رو ماه پیش شوخی وار مطرح کردیم فک نمیکردم عملی کنه.. برای تلطیف روحیه خودمم اسمارتیز و لواشک خریدم

مشهد نقره خوب و مطمئن و منصف خواستین بگین که آدرس بدم غیر ممکنه از خریدتون پشیمون بشین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.