خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بوگاتیبا

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۵ ب.ظ

ینی اگه یه بوگاتیم دست من بدن ( چه شکلی هست اصن؟) من بعد ۶ماه تو خیابون میمونم و ماشین روشن نمیشه!

امروزم تیبای قشنگم منو نرسیده به فرامرز نگهداشت و روشن نشد. خیلی شیک و زیبا اونم در حالیکه تو هوای گرم جهنمی امروز شیشه ها بالا و باد کولر مشغول خنک کردن من بود و منم با موزیک فلشم ضرب گرفته بودم و میخوندم و مینواختم!

و تازه یه سری رنگ و منگ خریده بودم جهت انجام کارای هنری که با کلی ذوق داشتم میبردمشون منزل ( الان تیبامو با بوگاتیم مقایسه کردم) 

تازه قبل بیرون اومدنمم به والدین لبخند زدم! دیگه ببینید چقدر امروز دختر خوبی بودم!

یه پیر مرد گلفروش اومد هول بده ماشین و ببرم کنار طفلی زورشم نمیرسید یه اقای مسن دیگه بهش پیوست.. دیگه بماند چقد افتاب خوردم و طی چه فرایندی کار به پایان رسید و در نهایت باطری رو تعویض کردم

میگت عمر مفید باطری ۲ساله ولی خب باطری این بیچاره از ۹۵ همون مال کارخونه بوده 

بعد فهمیدم تو شرایط بحرانی هنوز هم با وجودیکه خیلی سعی میکنم خونسردیمو حفظ کنم بازم خون کافی به مغزم نمیرسه

چقد بده ادم اینجور مواقع وحشی میشه و به کسایی ( خانوادش) که نگرانن و سعی دارن از دور کمک کنن میپره :( تازه ذوقمم برا رنگ کردنیا پرید :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.