خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

قورباغه فلج

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ب.ظ

قدیما از تو خود بیان میشد عکس اپ کرد حالا انگار نمیشه! شایدم با موبایل نمیشه

به هر حال شانس دیدن تصویری که براتون در نظر داشتمو از دست دادین 

بریم سر یه موضوع دیگه

یکی از همکارا پستی گذاشته بود راجع به سختگیریا تو کلاسای اموزشی.. یاد دوران پر استرس مربیگری افتادم

اینقدر به پای کرال پشتم گیر داد که دیگه بعد کلاس فلج بودم . میگفت پاهاتو از بالا نمیزنی! دیگه کم مونده بود از گردن پا بزنم! یادمه بعد کلاسا و حتی بعد تموم شدن دوره پاهام به قدری گرفته بود که حس میکردم از کمر تا پایین کلا دوتا چوب خشک شده بهم وصله

هرکیم میدید میگفت خوب میزنی این مدرسه یک تنه اصرار داشت حرفشو عوض نکنه!

ازون طرف پای قورباغه مو اینقد خوب می نم میگن عین خود قورباغه میزنی '_'

که البته باید بگم یه نقص عضو باعثش شده که خوب بزنم. در حالت عادی شما وقتی ایستادین و پارو از زانو خم میکنید به طرف عقب و بعد پاشن۶ رو در همون حالت خم شده میخواین بیارین پهلو نباید بیاد اما پای من میاد و این نشون دهنده ی ضعف رباطای داخلی زانومه. اصن لعنتیا خاصیتشونو از دست دادت وگرنه نباید بذارن پاهام برن اونور که!

تازگیا هم حس میکنم کشکک پام جا به جا شده یه قدری !

خلاصه که به قیمت نقص عضو مربی شدیم حالا راحت استخرا رو تعطیل میکنن

الان یه طوری شدم هرجا جوب ابم ببینم دلم میخواد شیرجه بزنم توش

اصلا انگار آب میخواند به خود مرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.